Erik Karlsen Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg har lyst på en helge tur til London. Bor i Lørenskog. Hva er best å fly fra? Gardemoen eller Torp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Floor Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Ryanair har billige flights fra Torp, kanskje Widerøe har noen også. Gardermoen vet jeg lite om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Widerøe går ikke til UK ifra Torp. Stavanger til Aberdeen er vel den ruta som kan sammenlignes mest og også det nærmeste man kommer med Widerøe. Ryanair er helt klart det billigste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Siden du bor i Lørenskog vil jeg vel egentlig anbefale Gardermoen og Norwegian. Reiser du i midten av juli vil en tur retur billett koste deg fra kr 900 Ryanair fra Torp kan du få en del billigere hvis du bestiller 2-3-4 uker i forveien, men reisetiden blir jo en del lengre for deg da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 takk for hjelpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein T. Henriksen Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg bor nå i London/Oslo/Trondheim og reiser mye. Norwegian til Stanstead er enklest,men Ryanair kan du få enda billigere billetter med som nevnt av andre.. men,noen ganger har også British Airways billige alternativer med sin Airbus 319 som da går til Heathrow som jeg syns er enda enklere. Komforten er faktisk bedre enn 737 syns jeg,støynivået atskillig lavere. Når da BA selger noen billetter til 623,- så er det en seriøs konkurrent for både SAS og lavprisalternativene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 Det er en vei det, for det var billig. Jeg var på gotogate å fant turretur med sas til 1900 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein T. Henriksen Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Gå inn på Widerøe.. så finner du noen BA billetter som du ikke finner på ba.com Skal sjøl reise hver uke nå. Har fått mine billetter til 1346,- tur/retur. Og siden det er Heathrow så tar jeg bare picadilly line inn til sentrum for 5£ og ut igjen. Spare 20£ i forhold til stanstead express inn til liverpool street. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.