Gå til innhold

Fly til London


Erik Karlsen

Anbefalte innlegg

Siden du bor i Lørenskog vil jeg vel egentlig anbefale Gardermoen og Norwegian. Reiser du i midten av juli vil en tur retur billett koste deg fra kr 900

 

Ryanair fra Torp kan du få en del billigere hvis du bestiller 2-3-4 uker i forveien, men reisetiden blir jo en del lengre for deg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor nå i London/Oslo/Trondheim og reiser mye. Norwegian til Stanstead er enklest,men Ryanair kan du få enda billigere billetter med som nevnt av andre.. men,noen ganger har også British Airways billige alternativer med sin Airbus 319 som da går til Heathrow som jeg syns er enda enklere. Komforten er faktisk bedre enn 737 syns jeg,støynivået atskillig lavere. Når da BA selger noen billetter til 623,- så er det en seriøs konkurrent for både SAS og lavprisalternativene. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå inn på Widerøe.. så finner du noen BA billetter som du ikke finner på ba.com Skal sjøl reise hver uke nå. Har fått mine billetter til 1346,- tur/retur. Og siden det er Heathrow så tar jeg bare picadilly line inn til sentrum for 5£ og ut igjen. Spare 20£ i forhold til stanstead express inn til liverpool street. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...