Marius Helstad Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 sist gang når jeg var på spøtting på Værnes var jeg og noen venner oppe i tårnet og der fikk vi vite at det gamle tårnet ved terminalen skal rives i september og at det skal komme 1 eller 2 nye gater Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Rive det gamle tårnet? Synes det tårnet er en viktig del av flyplassen jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Er helt enig med deg Alexander.. De kunne ha gjort om det til en utsikts post på flyplassen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Nå er vel ikke estetikk og affeksjon førsteprioriteringen til flyplassledelsen - heldigvis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 jeg synes jo at det gamle tårnet kunne ha vært åpent for spottere jeg da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Jepp, har vært planen siden den "nye" terminalen ble åpnet det. For min del kan de godt rive det gamle tårnet, står jo bare i veien for de som prøver å se ut fra terminalbygningen. Det er jo alltids muligheter å spotte fra det andre tårnet som står like øst for de-ice plattformen.. Dog, med litt smisking og papirarbeid.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Lingås Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 jeg synes jo at det gamle tårnet kunne ha vært åpent for spottere jeg da Avinor har mottatt mange forespørsler om å få bruke gamle-tårnet som spotteplass men de utvider heller med 2 Gater... men men.. men hvis man vil ha gode bilder når man er på værnes så er det vell bare å ta en telefon opp til tårnet og spørre pent så ordner det seg sikkert=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 jeg synes jo at det gamle tårnet kunne ha vært men hvis man vil ha gode bilder når man er på værnes så er det vell bare å ta en telefon opp til tårnet og spørre pent så ordner det seg sikkert=) som som vi gjorde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.