Erik Hosle Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Tror ikke denne har blitt vist før...viser bare kreftene til dronningen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Joda, den har blitt vist før, men jeg tror det var før "din tid" Kul video dog. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Nordmann Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Juks De kjørte jo bare 2 motorer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Floor Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Denne videoen er konge, viser litt hvor mye Power fly har. Vært konge om de hadde testet dette med 777-300ER, som har 115,000 LBS of Thrust, tilsammen 230,000 på 2 motorer. Ville tro det har bedre samlet effekt enn som de skulle prøvd med si 4 av motorene til 747en, siden det blir mer samlet. Også på tide at de prøver å gå bak der syns jeg, se hva som skjer med en person på søndagstur når flyet tar av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Loen Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Det ligger ute en video fra St. Martens der en 747 tar av. Der blir folkene på stranden blåst på sjøen. Finner den ikke igjen i farten. Kjell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Syvertsen Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Joda, den har blitt vist før, men jeg tror det var før "din tid" Før min tid også Men fy te helvette som den jæve'rn hadde kraft i motora Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael A B Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Vært konge om de hadde testet dette med 777-300ER, som har 115,000 LBS of Thrust, tilsammen 230,000 på 2 motorer. Vil du se hva en GE90-115B gjør med dekket utenfor rullebanen? Vel, se videoen fra first flight for en GE-90-115B på GE sitt testfly, en 741. Du finner den her: http://www.geae.com/education/engines101/index.html for så å velge rullegardinen under safety, og så videoen "first flight on 747 testbed." Ville tro det har bedre samlet effekt enn som de skulle prøvd med si 4 av motorene til 747en, siden det blir mer samlet. Ja, lufta bak motoren forblir mer samlet, men har en mindre utgangshastighet enn for 747, samt at luft beveger seg i stor hastighet lenger bak 747en. Sammenlign følgende sider: Side 7 her: http://www.boeing.com/commercial/airports/acaps/7474sec6.pdf og side 5 her: http://www.boeing.com/commercial/airports/acaps/777rsec6.pdf så vil du se det samme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.