Gå til innhold

747 motorkraft


Erik Hosle

Anbefalte innlegg

Denne videoen er konge, viser litt hvor mye Power fly har. Vært konge om de hadde testet dette med 777-300ER, som har 115,000 LBS of Thrust, tilsammen 230,000 på 2 motorer. Ville tro det har bedre samlet effekt enn som de skulle prøvd med si 4 av motorene til 747en, siden det blir mer samlet.

Også på tide at de prøver å gå bak der syns jeg, se hva som skjer med en person på søndagstur når flyet tar av ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært konge om de hadde testet dette med 777-300ER, som har 115,000 LBS of Thrust, tilsammen 230,000 på 2 motorer.

Vil du se hva en GE90-115B gjør med dekket utenfor rullebanen? Vel, se videoen fra first flight for en GE-90-115B på GE sitt testfly, en 741. Du finner den her:

http://www.geae.com/education/engines101/index.html

for så å velge rullegardinen under safety, og så videoen "first flight on 747 testbed."

 

Ville tro det har bedre samlet effekt enn som de skulle prøvd med si 4 av motorene til 747en, siden det blir mer samlet.

Ja, lufta bak motoren forblir mer samlet, men har en mindre utgangshastighet enn for 747, samt at luft beveger seg i stor hastighet lenger bak 747en.

Sammenlign følgende sider:

Side 7 her:

http://www.boeing.com/commercial/airports/acaps/7474sec6.pdf

og side 5 her:

http://www.boeing.com/commercial/airports/acaps/777rsec6.pdf

så vil du se det samme ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...