Gå til innhold

Billige flybillettar til USA?


TOS

Anbefalte innlegg

Heisan. Nokon som veit kvar eg får tak i billege flybillettar til USA? Har sjekka ut Kilroy.no og gotogate.no men billegaste flybillet eg får tak i der, kostar 9500,- for tur-billett, og 13500 for tur-retur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal over 7. eller 8. Januar 07. Nermaste intl flyplass... hmmm både Atlanta og Dulles har vore alternativ. Newark og, men då måtte eg flytta over til La Guardia for vidare flygning så det er lite aktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du maa bestilleover tlf. da detikke ser ut som du kan bestill enveis(etter hva jeg har hoert, saa tenkte jeg du ikke skulle tilbake med engang """")

 

Ba har iallfall denneprisen t/r Atlanta: Total flight price 6,951.00 NOK

 

 

KLM:

Total including tax(es) and surcharges

NOK 4 866

 

Det er de to billigeste, begge har avreise fra Oslo vialondon/Amsterdam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takkar for hjelpa Olaf.

Nei som du nemner, så har eg ikkje tenkt meg tilbake før til jul 2007. Bleir der ei stund. Men eg får ta og ringe litt rundt evt sjekke med reisebyrå i byn i løpet av veka.

 

Tusen takk igjen for hjelpa di så langt.

 

Kanskje du kan nemne kor du fann desse prisane?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kikka litt rundt på ulike flyselskap sine sider i kveld. Men for å få det enklast mogleg så vil eg helst bestille alle billettane hos ei nagent. Då er det mindre folk å forhalde seg til. Skal eg fly med KLM, så må eg først bestille billett med KLM til USA, og så bestille enno ein billett med nytt selskap frå der KLM landar og fra mtil Myrtle Beach. dette vert for tungvint til at eg gidd å gjere det hehe. Lenge leve latskap. Ein spring ikkje utan at det brenn ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fra selskapenes egne sider. Det loenner seg altdi og bestille derfra, siden du betaler for billeten og ikke loenn til reisebyraaet.

 

Tja, både ja og nei. Man skulle kanskje tro, at de billigste billettene får man direkte fra flyselskapene - uten noen "fordyrende" mellomledd. Men faktisk kan ofte reisebyråene skaffe de billigste billettene, spesiellt når det gjelder vanlige rutefly. Dette fordi de større reisebyråene har spesiellt gunstige avtaler, som gjør at de får en mye bedre innpris - enn hva vi selv som privatpersoner ville ha klart. Dermed blir ofte totalprisen (også etter at reisebyrået har tatt sitt) - i mange tilfeller billigere, enn hvis man skulle bestillt direkte fra flyselskapet.

 

Men personlig synes jeg nok at det er lettere å bestille direkte fra flyselskapet - selv om man nok ikke alltid får den aller billigste prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...