Gå til innhold

Finne flytyper på reiser.


Stian Haabeth

Anbefalte innlegg

Finnes det en side på internett der jeg kan finne hvilken type fly som blir brukt på en bestemt rute? Jeg vet at vi har amadeus.net men i denne omgang er jeg ute etter MyTravel som ikke finnes på amadeus.net.

 

Skal reise med dem til Mallorca i sommer fra Sola. Regner med det er A321 eller A320 men lurte på hvilket av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på omtrent akkurat det samme, bare vi bytter ut destinasjon og avreisetidspunkt. Skal fra Gardermoen til Chania, Kreta i september og lurer litt på hvilken flytype som benyttes nedover? Tør jeg håpe på A330-300? ""

 

Da jeg reiste nedover i april 2001 med forgjengeren Premiair fløy vi i hvertfall med denne herlige saken. ""

 

Eller blir det en liten A320/A321? ""

 

Takker så mye på forhånd for svar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Sola er det Airbus A321 fra MyTravel som flyr,vi flyr bare med A321 fra Bergen Sola og Trondheim i sommer.
Er du sikker på det? På flybiletten min står det ihvertfall A320?

 

Stemmer det, det er satt opp noen rotasjoner fra Danmark og Sverige som går via BGO TRD og TRF i sommer,dette fordi det ikke er solgt nok til og fylle opp en A321, ellers er vårt faste program en A321 fra BGO, TRD og SVG.

 

""""

Ang A333 fra Sola så er den ikke satt opp på noen schedulert rotasjon fra Sola i sommer , men forandringer kan skje. """"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Sola er det Airbus A321 fra MyTravel som flyr,vi flyr bare med A321 fra Bergen Sola og Trondheim i sommer.
Er du sikker på det? På flybiletten min står det ihvertfall A320?

 

Stemmer det, det er satt opp noen rotasjoner fra Danmark og Sverige som går via BGO TRD og TRF i sommer,dette fordi det ikke er solgt nok til og fylle opp en A321, ellers er vårt faste program en A321 fra BGO, TRD og SVG.

 

""""

Ang A333 fra Sola så er den ikke satt opp på noen schedulert rotasjon fra Sola i sommer , men forandringer kan skje. """"

Er det sli å forstå at det blir mellomlandinger på disse rutene altså, eller har jeg misforstått?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...