Stian Haabeth Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Finnes det en side på internett der jeg kan finne hvilken type fly som blir brukt på en bestemt rute? Jeg vet at vi har amadeus.net men i denne omgang er jeg ute etter MyTravel som ikke finnes på amadeus.net. Skal reise med dem til Mallorca i sommer fra Sola. Regner med det er A321 eller A320 men lurte på hvilket av de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Barreng Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Fra Sola er det Airbus A321 fra MyTravel som flyr,vi flyr bare med A321 fra Bergen Sola og Trondheim i sommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 På Amadeus.net kan du finne flytyper osv.. http://www.amadeus.net/home/new/index-no.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Fra Sola er det Airbus A321 fra MyTravel som flyr,vi flyr bare med A321 fra Bergen Sola og Trondheim i sommer. Takk skal du ha. A321 er et bra fly. Jobber du i MyTravel? På Amadeus.net kan du finne flytyper osv.. http://www.amadeus.net/home/new/index-no.htm Du leste tydligvis ikke hele innlegget mitt Martin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Oops Leste bare topic navnet jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jostein Torstensen Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Lurer på omtrent akkurat det samme, bare vi bytter ut destinasjon og avreisetidspunkt. Skal fra Gardermoen til Chania, Kreta i september og lurer litt på hvilken flytype som benyttes nedover? Tør jeg håpe på A330-300? Da jeg reiste nedover i april 2001 med forgjengeren Premiair fløy vi i hvertfall med denne herlige saken. Eller blir det en liten A320/A321? Takker så mye på forhånd for svar.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Barreng Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Ja der jobber jeg og til deg som skal på tur i september,tror du må belage deg på en tur i en A321 til Chania. Om du skulle til Iraklion på Kreta så kunne du risikert og fly med en A330-300. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jostein Torstensen Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 og til deg som skal på tur i september,tror du må belage deg på en tur i en A321 til Chania. Om du skulle til Iraklion på Kreta så kunne du risikert og fly med en A330-300. Svarte da Jaja, da får man i hvert fall A321 med på listen over flytyper man har reist med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Fra Sola er det Airbus A321 fra MyTravel som flyr,vi flyr bare med A321 fra Bergen Sola og Trondheim i sommer.Er du sikker på det? På flybiletten min står det ihvertfall A320? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Skal MyTravel bruke A330 på noen turer til og fra Sola i sommer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Barreng Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Fra Sola er det Airbus A321 fra MyTravel som flyr,vi flyr bare med A321 fra Bergen Sola og Trondheim i sommer.Er du sikker på det? På flybiletten min står det ihvertfall A320? Stemmer det, det er satt opp noen rotasjoner fra Danmark og Sverige som går via BGO TRD og TRF i sommer,dette fordi det ikke er solgt nok til og fylle opp en A321, ellers er vårt faste program en A321 fra BGO, TRD og SVG. Ang A333 fra Sola så er den ikke satt opp på noen schedulert rotasjon fra Sola i sommer , men forandringer kan skje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Fra Sola er det Airbus A321 fra MyTravel som flyr,vi flyr bare med A321 fra Bergen Sola og Trondheim i sommer.Er du sikker på det? På flybiletten min står det ihvertfall A320? Stemmer det, det er satt opp noen rotasjoner fra Danmark og Sverige som går via BGO TRD og TRF i sommer,dette fordi det ikke er solgt nok til og fylle opp en A321, ellers er vårt faste program en A321 fra BGO, TRD og SVG. Ang A333 fra Sola så er den ikke satt opp på noen schedulert rotasjon fra Sola i sommer , men forandringer kan skje. Er det sli å forstå at det blir mellomlandinger på disse rutene altså, eller har jeg misforstått? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Hmm, det må være en feil ute og går her, bare se på eksempelt under fra Ving.no sine sider: [image]http://i11.photobucket.com/albums/a181/sindre2/Fly.jpg[/image] Alle avganger fra Værnes står oppført med A321 utenom det flyet som går 16.25 Hvis det som du ser på bilde stemmer har du nok feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Finnes det en side på internett der jeg kan finne hvilken type fly som blir brukt på en bestemt rute? Bare for å komme tilbake til dette er denne siden veldgi bra til slikt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Finnes det en side på internett der jeg kan finne hvilken type fly som blir brukt på en bestemt rute? Bare for å komme tilbake til dette er denne siden veldgi bra til slikt! Ja vet om den siden også men fant ikke MyTravel der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Ja vet om den siden også men fant ikke MyTravel der. Jaja, verd et forsøk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.