Jarle Wiig Nybø Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Da har vi to diskusjoner pågående om peneste og styggeste livery, hva med å diskutere peneste og styggeste livery i tillegg? Og prøv å legg ved bilder... !EDIT! Penest Styggest Siter
Martin Meyer Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Pent Stygt (heslige farger, spesielt motorene) Siter
Christian Syvertsen Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Du skulle ha byttet på linkene, Martin DAT liveriet for meg til å smile! Siter
asgeir westgård Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jeg har nå fått denne på hjernen jeg da, ikke no spes igrunn, men syns det er dr*tlekkert likevel! Og det skader ikke at noen gidder å legge litt arbeid i disse aldrende, dritfine maskinene Pent.. Ikke fullt så fin... Asgeir. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Dette kommer vel ikke som en overraskelse, siden jeg alltid har vært forelsket i Britannia Airways. Pent! Stygt! Siter
Eirik Nilsen Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Verdens peneste livery mener jeg er VARIG! Jeg elsker bare fargene og alt med flyet! Her er et bilde Jeg mener dette er verdens styggeste livery: Her er et bilde Siter
Daniel Johnsen Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Dette kommer vel ikke som en overraskelse, siden jeg alltid har vært forelsket i Britannia Airways. Flott at det ikke bare er meg som elsker Britannia Siter
Sindre Solem Ertsaas Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Dette kommer vel ikke som en overraskelse, siden jeg alltid har vært forelsket i Britannia Airways. Pent! Stygt! "Vi e ganske lik vi to! Sånn i dialækta" Men jeg er helt enig med deg! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.