Gå til innhold

Hva skjedde med helikopteret brukt i Airwolf?


Andreas Grindvoll

Anbefalte innlegg

Jeg har drevet litt umotivert søking på nettet igjen og har funnet ut et par ting om det utrolig helikopteret.

 

Den eneste flygende Airwolf-modellen, brukt i serien, hadde registrering N3176S og var en Bell 222B (old news). Etter serien ble det solgt til Tyskland som D-HHSD i tjeneste som ambulansehelikopter.

 

Krasjet PÅ MIN BURSDAG i 1991, på retur fra et oppdrag der de hentet ei jente med brannskader. Tåke og dårlig sikt.

 

Ser ut til at mine kjøpeplaner gikk i dass... ""

Det er tydeligvis vært opp før, men at det skjedde den 9. juni - på min bursdag synes jeg var litt uheldig ""

 

Airwolf etter serien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Airwolf serien bringer tilbake gode minner. Det var alltid herlig å se den stige opp av skjulested sitt, en merkelig form for hule. Lyden var topp og den så så rå ut. Hmm lurer på om du kanskje har linker/bilder til hvordan den så ut i TVserien? Trenger å mimre litt om "gode gamle dager" og piloten var jo temmelig kjekk den gangen selv om han i virkeligheten var et problem barn, hehe ""

 

EDITERT: Har nå søkt på web og fant bilder av både The Lady og Jan Michael Vincent "", fant også en side hvor de sier at de skal gjenskape helikoptere http://airwolf.tv-series.com/default.asp?ModuleID=1&PageID=1

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...