Steinar Grindstein Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Som dere sikkert huska snakka æ om for ei stund siden at vi skulle få til et nytt treff på Sortland. Treffet er planlagt på Sortland siste helga i Mai. Jeg ønsker nå en oversikt over kor mange som vil komme på et slikt treff. Treffet vil gå over Lørdag og Søndag. Det vil være internettilgang via min privata linje hjemme via trådløs overføring til lokalene Jeg ønsker å få tilbakemeldinger ifra de av dere som ønsker å delta så snart som mulig å senest innen den 15 Mai. Send mail til grindstein@sktv.no Så til Jan Fredrik og Goffi. Dere kan fly til Bodø å ta Wif ifra Bodø og opp te Skagen. Ifra Skagen til Sortland går det flybuss til ALLE avganger og ankomster. Busstiden er ca 20 minutter. Vell møtt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Du bør nevne at de som vil ha internettilgang MÅ ha trådløst nettverkskort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Trengs ikke! Har trådløs aksesspunkt som vi kobler oss på med vanlige nettverkskabler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Bare et hint om at det kun er kommet EN påmelding Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Synd at det er så tungvint og dyrt å reise i dette fylket... Skulle virkelig hatt jernbane nordover fra Bodø! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Einar og Espen har snakka om å komme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Må bare beklage Steinar,blir ikke noe tur over på meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 Dette treffet har jeg nå avlyst på grunnlag av alt for liten interesse. Jeg skal se om jeg orker å igangsette et nytt treff her til høsten en gang. Det er utrolig hvor fort interessen for fs treff forsvinner så snart man lufter at man planlegger det. Etter det første treffet i Bodø i 2004 var det MASSE folk ifra regionen Lofoten, Vesterålen, Harstad og Narvik som ville stille vist det ble noe slikt her i området. Sålangt har det vert nesten helt stille ifra så godt som alle områdene med untak av EI påmelding ifra Lødingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Trist at det ikke ble noe av, men jeg håper vi får til et treff i Bodø i år en gang Sist gang var ihvertfall kjempegøy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.