Gå til innhold

Filbiblioteket


Daniel Johnsen

Anbefalte innlegg

Vi får sette i gang en støtte kampanje igjenn så dag kan få seg litt stabil plass noen sted.....

 

Der er jeg så sykt enig med deg Geir. Igår lastet jeg ned med hastighet på ca.600Kbs og idag =0Kbs. Og for å kunne få det til måtte jeg bruke DAP, noe som er helt på tur i å med at man må bruke det for å kunne laste ned filer som skal være gratis. Slik hvar det ikke før, gamle fs.no vinker hade gutter/jenter. Selv om jeg ikke får lastet ned filer velger jeg å støtte fs.no/ Dag med den tjenesten han gjør, og har gjort gjennom mange år sammen med dere andre som også lager flere freeware.

 

Hvor mange har stadig problemer med å laste ned filer fra fs.no?

 

Er dere villig til betale litt for å få en FTP server som virker 24t og som er stabil? Ikke en server som virker 0/1/0/1/1/0.

 

Nå må våkne folkens og få orden i sakene, slik det hvar før!

 

O.Florian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt til Dag at han kan få bruke min server som står på Universitetet i Bergen. Den har veldig god kapasitet, så det vil gå kjempefint å hente fra denne.

 

--thomas

Og da er alle filene flyttet over til Universitetet i Bergen. Takk til Thomas som ordnet dette!

 

Jeg håper dette vil være slutten på de problemene vi har hatt med filbiblioteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...