Agnor Bertheussen Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Hei! Er det noen som har lyst å være air traffic controller på vatsim ikveld? Har lyst å fly litt i Norge men ser ingen kontrollere. Om noen lurer på om de skal på så skal i alle fall jeg ut og fly litt. ENTC-ENEV-ENBO og tilbake tror jeg. Starter vel om en halv time. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Oslo kontroll og Bodø approach er iallefall åpen i dette øyeblikk! Det synes jeg er sporty gjort av de! Siter
Agnor Bertheussen Skrevet 28. april 2006 Forfatter Skrevet 28. april 2006 Jepp! Jeg fikk trøbbel med maskinen, så jeg datt rett ut av nettet. Ikke så morsomt da! Fikk _nesten_ tatt i mot IFR klarering før maskinen måtte til overhaling. Hadde det bare vært 737 maskinen i flightsim kunne jeg sikkert diskutert med trafikk hva som måtte gjøres, men NÅ! Har jeg bare meg selv her å diskutere med mens jeg banner og reinnsallerer! Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Satt Bodø APP etter 00:00 i går kveld og var den i Norge med mest trafikk Siter
Stig Sandnes Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Onsdagen var det jo også bra med fly i Nord-Norge (les mellom ENBO og ENTC) Og det var morro, kanskje det er stemning for å gjenta noe liknende i Nord? Bemanne ENBO, ENTC, ENDU eller liknende med ATC? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.