Carl Fredrik Ness Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hei! Jeg skal dra til Kenya den 5. mai fra Göteborg, har ikke sett bilettene eller noe siden det ikke er jeg som styrer med det Men er det noen som vet hvilke fly KLM bruker dit? Regner med det blir KLM fra Göteborg til Amsterdam, og KLM videre til Nairobi, Kenya. Noen som vet hvilke fly som brukes? Avreise er 5. juni. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Amadeus sier 777. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PEtter blindheim Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 En venn av meg reiste nettopp samme ruten med KLM, da var det i hvert fall en 767-300 fra Amsterdam til Nairobi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Fjellro Løitegård Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 ja, men KLM faser ut 767, og tar imot a330 istedenfor. Det er ikke lenge før 767'ene er borte. Og du bør juble for å få fly 777'en, da får du eget entertainment system. Når jeg var på everett så jeg 2 KLM777'er der. Så kanskje du får en splitter ny en... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 EDIT: *Kremt* Feil tråd.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl Fredrik Ness Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Ok, takk for svar! Håper virkelig det blir en 777! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.