Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Vil bare få gjøre oppmerksom på at i kveld er det på Trondheim Lufthavn Værnes det skjer!

Det vil bli ATC service fra klokken 19:00 norsk tid da approach åpner, mulig litt senere avhengig om når jeg kommer hjem fra trening.

Approach vil holde åpent helt til klokken 24:00 i natt, og fra klokken 22:00 åpner også tårnet!

Kom og fly folkens, benytt muligheten til å fly på en av norges flotteste flyplasser under fantastisk lederskap av VACCSCA sine efarne flygeledere!

Hvis det er flere som ønsker å bemanne Værnes fra kl. 19:00 lokal tid, så ta gjerne kontakt! Kunne tenkt meg å sitte som tårn hele kvelden, så da kan dere evt. ta appraoch for meg istedet! Og folkens, det er ikke noe som heter "ground" på Værnes lengre.. ""

Vel møtt!

Skrevet

På grunn av den irriterende forskjellen på lokal tid og UTC har jeg bokket feil på vaccsca, så om Ivar og jeg blir fort ferdig med en liten slåsskamp i Nordre i løpet av ettermiddagen vil jeg være app på ENVA fra 20:00 - 22:00, altså vil Ivar sitte i tårnet i denne perioden.

Sist jeg hadde ATC-trening kom ingen fly i det hele tatt... Håper på mer besøk i dag ""

Velkommen til Trondheim Lufthavn, Værnes...

Skrevet

Mulig jeg som newbie med en tur på VATSIM i bagasjen tar meg en liten tur for å trene litt ""

Håper ikke det gjør noe, ellers kan jeg alltids vente til en annen gang ""

Skrevet

Slik kan det gå, men da har vi fått ordning på dette.

Hvis jeg får lov at instruktøren til Erik så kommer jeg på som tower rundt klokken 19:00 norsk tid! Erik vil logge på som approach klokken 20:00 og holde koken til rundt kl. 22:00, så her er det bare å komme å fly folkens!

Hadde vært gøy om kontroll også kom online!

Vil ikke annbefale VFR flygning i Trondheimsregionen i dag grunnet lave skyer og nedbør.. Men hvis du fortsatt trosser sikkerheten så kan jeg ikke nekte dere det.

Dere er alle sammen hjertlig velkommen til en forrykende aften på Værnes!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...