Fredrik Moe Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Fant denne filmen på nette og tenkte ikke noe mer på det, helt til jeg så komentarene! Kan det minne litt om "våres" diskusjoner? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Møien Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Helt genial diskusjon! Jeg kan faktisk se for meg ca.50 kromryggede, rødsprengte og totalt engasjerte debatanter som setter livet på pause for å ergre seg over andres innspill. Her er det ikke mangel på innlevelse nei. Mange gode innspill selv om de er helt på jordet. De teiteste er nesten de beste. God kveld og god mental helse, hilsen Morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg kan faktisk se for meg ca.50 kromryggede, rødsprengte og totalt engasjerte debatanter som setter livet på pause for å ergre seg over andres innspill. Perfekt beskrivelse av forumet på www.flightsim.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Næss Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Kan det minne litt om "våres" diskusjoner? hehe Fant denne for noen dager siden, og syntes tonen i diskusjonen var særdeles myk og givende, og ville dele denne medmenneskligheten med mine venner på flightsim.no... http://pogoblog.typepad.com/pogo/2006/04/why_is_this_man.html#more ps. denne inneholder flere bilder fra hendelsen, men "dessverre" ingen diskusjon... http://www.spaceref.com/news/viewsr.html?pid=20396 Kan tenke meg at fyren kunne tenkt seg bedre måter å bruke en formiddag på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asgeir westgård Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Brutal take-off Når vi først er inne på flyvideoer... kan jo hende dere har sett den, men for de som ikke har gjort det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marcus Brandt Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 dette kan jo ikke väre riktig?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.