Gå til innhold

Hva skjer med Oslo Flysimklubb (OFKL)?


Øyvind Svedman

Anbefalte innlegg

Hehe, jeg vet, jeg var tilstede selv på FLG '06.

 

Jeg har forsøkt å melde meg inn klubben flere ganger, men ingen svarer... På FLG fikk jeg beskjed om å sende mail etter et par uker, det gjorde jeg. Intet svar. Prøvde to ganger til, det er en måned siden siste e-post nå, fortsatt intet svar.

 

Og dato for neste medlemsmøte skulle offentliggjøres før 1. april...

 

Jaja, skjønner at klubben drives på fritidsbasis, men nå har det drøyd lenge! ""

 

-Øyvind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det spørsmålet kommer opp, og nei, vi har ikke tenkt å gå i glemmeboken etter suksessen med FLG06. Som sagt her, jobbet vi "rævva av oss" før FLG06 og det ble en liten utblåsning for alle i teamet.

Vi har prøvd å få samlet oss til styremøte, men det har passet dårlig den foregående måneden, har ikke passet slik at vi har fått samlet troppene, men vi skal ha styremøte nå på fredag, 21.04, for å stake ut den videre kursen.

Vi har fått noen tilbakemeldinger ang. medlemsskap, og det er bare en av tingene vi må få nøstet opp i. Selvfølgelig vil vi ha større medlemsmasse og dermed kunne skape et miljø hvor vi kan treffes og dyrke vår flotte hobby. Vi er også opptatt av å få lage noen "field-trips" med relevante tema for flyinteresserte.

Dette blir mest sansynlig tur(er) til tårnet på ENGM, flysamlingen, SAS-Teknisk o.l.

Vi har også snakket løst om å få til en tur til FlightSimConvention i Birmingham, England, i begynnelsen av desember. Vi er noen som skal over, og vil gjøre den turen i OFKL regi, og håper vi klarer å presentere et opplegg hvor flere av dere ønsker og være med.

 

Vi tar til oss det som blir sagt ang. websidene, og vil få ut litt relevant stoff om hvor veien går herfra. En ting som er sikkert, er at vi vil jobbe fremover for å styrke FSmiljøet ved å skape noe vi/dere kan samles om.

Kommer tilbake med mer etter forestående møte.

 

Takk for interessen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til informasjon har det hvert styremøte i dag. Og jeg kan som klubbens leder informere om følgende:

 

Aktivitetes plan for 2006 er lagt opp med 4 medlemsmøter det første den 14 juni, det vil bli proffe foredragsholdere og et spennede program. Se web sider for nermere info når disse blir oppdatert.

 

Det skal lages nye web sider i løp av kort tid.

 

Det vil bli tur til SAS teknisk base, og en spotte tur til ENGM med grilling++.

 

Det vil bli et Lan i løpet av hosten størelsen 30-50 stk.

 

Og kansje det viktigste for mange av dere, vi har bestemt oss for og gjennomføre FLG 07.

 

Jeg pressiserer at det ikke vil bli besvart noen spørsmål rundt dette før tidligst til høsten, vi ønsker og gjennomføre med kansje enda mere proft opplegg en sist.

 

Til de av dere som har hvert med på FLG og har registrert dere via vår web vil det om kort tid gå ut en info mail fra styret om aktiviteter og info om medlemskap, noe som er påkrevd for og bli med på våre møter.

 

OFKL er så absolutt til stede, vi har så vidt begynt.

 

Geir Ove Leder OFKL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener også dette var et topp opplegg og bra arrangert av OFKL. Vi fikk 100% service hele tiden, ble til og med kjørt fra ankomsthallen på ENGM og til Braathens hangar der lanet foregikk. Hørte det var noen som var litt uheldig med noen slotter. Slikt kan vel ikke ungåes, men neste gang blir det kanskje arrangert på en litt annen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...