Gå til innhold

Bruke pedaler som rudder?


S. L.

Anbefalte innlegg

God kveld, folkens!

 

Jeg har et par bilpedaler liggende å slenge en plass her. I stedet for å la dem ligge å støve ned tenkte jeg å spørre om det var en mulighet for at jeg kan bruke dem som rudder i simulatoren? Finnes det eventuelt noe programvare for å få dette til å fungere kanskje?

 

---------------

Kom med forslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først må en vite hvilke pedaler det er snakk om, for å finne et kalibreringsprgram til de. Men du kan bare installere det om det ikke er USB tilkopling og prøve de i et kalibreringsvindu som er i Windows. Da kan du se om de funker der.

 

Så er det bare å prøve de i FS, og se om FS støtter det, det ser du inne i FS. Og ikke det? Så kan du se om du finner et kalibreringsverktøy på nettet, og om ikke det fungerer så råder jeg deg til å kjøpe CH sitt sett. Det fungerer meget bra og jeg bruker det hver dag.

 

Ådne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest her tidligere at det ikke er noe problem og få bilpedaler til å funke, men man går glipp av en akse. På CH pedalene kan man skyve OG vippe, og det er det ingen bilpedaler som kan etter hva jeg har sett.

Noe får man ut av det, men det erstatter ikke akkurat et CH produkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest her tidligere at det ikke er noe problem og få bilpedaler til å funke, men man går glipp av en akse. På CH pedalene kan man skyve OG vippe, og det er det ingen bilpedaler som kan etter hva jeg har sett.

Noe får man ut av det, men det erstatter ikke akkurat et CH produkt.

OK, da har jeg fått pedalene til å fungere slik som jeg vil!

 

PS; Jeg har CH pedalene også... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...