Gå til innhold

Alternativer til SAS mellom TRD og OSL/BGO


Henrik Fongen

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal fly fra Trondheim på torsdag (6. april, kanskje ikke den lureste datoen å fly SAS på...?), og har en relativt tett timeplan. Slik det ser ut opprinnelig, skal jeg fly med SK 355 kl 11.25 fra TRD og lande i Oslo 12.20. Jeg skal videre til Sogndal senere på dagen med Widerøe. Nettopp på grunn av tett timeplan (jobbreise), er jeg avhengig av å være fremme innen en viss tid, og grunnet usikkerhet rundt en mulig streik, prøver jeg å legge planer til alternative reiseruter på forhånd. Jeg har funnet ut at jeg enten må være i Bergen innen kl. 1630 eller i Oslo sentrum innen kl. 2130 for å rekke dette. Alternativt et sted mellom disse i løpet av dette tidsrommet (Voss, Fagernes, Førde, Gol eller andre udde steder med en flyplass), dersom det finnes noen små lokale flyselskaper som frakter passasjerer til og fra disse. Noen som vet om noe slikt, og evt. hvor mye det koster? Kreative transportforslag som involverer buss eller tog eller liknende mottas også med takk.

Håper på svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Takker for svar! Jeg har allerede sjekket buss, hurtigruta og direktefly, men alle er problematiske (Båten er for treg, bussene også, mens Norwegian er utsolgt til Bergen, og nesten utsolgt til Oslo allerede idag, noe som ikke lover godt for spontanbestilling ved behov på torsdag...) Siste alternativ jeg har sett på er Widerøe via Sandefjord til Bergen, men det kostet mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heyhey!

Det måtte da vært midt i blinken!?!

Vet ennå ikke om det blir noe trøbbel, men er greit med en reserveløsning. Hvor mye skal du i så fall ha for det, og når regner du med å dra?

Jeg får ikke lov til å ta betalt, så vi blir nød til å dele utgiftene. Regner med å dra utpå morgenkvisten, en gang mellom 10 og 12. Private Message sent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...