Henrik Fongen Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Hei! Jeg skal fly fra Trondheim på torsdag (6. april, kanskje ikke den lureste datoen å fly SAS på...?), og har en relativt tett timeplan. Slik det ser ut opprinnelig, skal jeg fly med SK 355 kl 11.25 fra TRD og lande i Oslo 12.20. Jeg skal videre til Sogndal senere på dagen med Widerøe. Nettopp på grunn av tett timeplan (jobbreise), er jeg avhengig av å være fremme innen en viss tid, og grunnet usikkerhet rundt en mulig streik, prøver jeg å legge planer til alternative reiseruter på forhånd. Jeg har funnet ut at jeg enten må være i Bergen innen kl. 1630 eller i Oslo sentrum innen kl. 2130 for å rekke dette. Alternativt et sted mellom disse i løpet av dette tidsrommet (Voss, Fagernes, Førde, Gol eller andre udde steder med en flyplass), dersom det finnes noen små lokale flyselskaper som frakter passasjerer til og fra disse. Noen som vet om noe slikt, og evt. hvor mye det koster? Kreative transportforslag som involverer buss eller tog eller liknende mottas også med takk. Håper på svar! Siter
Truls Meek Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Du kan ta buss direkte fra Trondheim til Sogndal. Rutetider finner du på link under. http://www.nbe.no/nbeweb/show.do?action=...x=18&B1.y=7 Eller du kan ta fly fra Trondheim til Bergen direkte, og ta hurtigbåt eller buss fra Bergen til Sogndal. Rutetider kan du finne på www.ruteopplysningen.no Mvh Truls Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Sitte på med meg? Hvis du ikke har noen viktige avtaler i Oslo, skal uansett sør vest på navtur på torsdag, en svipptur innom Sogndal skulle la seg ordne! Siter
Henrik Fongen Skrevet 4. april 2006 Forfatter Skrevet 4. april 2006 Heisann! Takker for svar! Jeg har allerede sjekket buss, hurtigruta og direktefly, men alle er problematiske (Båten er for treg, bussene også, mens Norwegian er utsolgt til Bergen, og nesten utsolgt til Oslo allerede idag, noe som ikke lover godt for spontanbestilling ved behov på torsdag...) Siste alternativ jeg har sett på er Widerøe via Sandefjord til Bergen, men det kostet mye... Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Again, read above! Tar litt i overkant av to timer å fly fra Værnes til Sogndal.. Siter
Henrik Fongen Skrevet 4. april 2006 Forfatter Skrevet 4. april 2006 Heyhey! Det måtte da vært midt i blinken!?! Vet ennå ikke om det blir noe trøbbel, men er greit med en reserveløsning. Hvor mye skal du i så fall ha for det, og når regner du med å dra? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Heyhey! Det måtte da vært midt i blinken!?! Vet ennå ikke om det blir noe trøbbel, men er greit med en reserveløsning. Hvor mye skal du i så fall ha for det, og når regner du med å dra? Jeg får ikke lov til å ta betalt, så vi blir nød til å dele utgiftene. Regner med å dra utpå morgenkvisten, en gang mellom 10 og 12. Private Message sent! Siter
Sten Arne Bryde Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Mener Widerøes fremdeles flyr på Fagernes, så buss derfra til Songdal. Langt,men mulig Siter
Lars Chr. Hansen Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Mener Widerøes fremdeles flyr på Fagernes, så buss derfra til Songdal. Langt,men mulig nåja.. er et par år og to flyselskaper siden dem gjorde det da Er Coast Air som flyr OSL-VDB nå om dagen Siter
Henrik Fongen Skrevet 4. april 2006 Forfatter Skrevet 4. april 2006 Widerøe har i alle tilfelle sagt at de ikke vil være rammet av en eventuell streik, og at de vil fly som planlagt. Det er dermed ikke flyvningen fra Oslo til Sogndal som er problemet, men fra Værnes og nedover... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.