Gå til innhold

Alt for å tjene penger...


Truls Meek

Anbefalte innlegg

Var da fælt da.. ""

 

Pål.. De prøver å tjene ekstra penger for å overleve/leve bedre.

 

Hva er egentlig problemet??

Hvis du er ute etter at flyparken her i Norge skal se så mye bedre ut, så burde du begynne med bøtte og svamp.

 

Er vel ikke noe problem at de har dette på flyene vel?

Så lenge ikke flyet bråstopper midt under en flight pga. reklamepause er jeg fornøyd iallfall.

 

Kan jo si det på en annen måte. Uten reklame hadde det ikke vært mange firmaer her i landet...

De må gjøre noe for å vise at de fortsatt er her. Det er nettopp det reklame er.

 

Så lenge det finnes arbeidsplasser her i landet vil det også finnes reklame. Det vil aldri forsvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig problemet??

Nå skal vi kanskje roe litt ned her. Debatten i denne tråden er "Alt for å tjene penger" ikke en sammenligning av SAS og Norwegian, noe som forsåvidt er to selskaper man ikke kan sammenligne. Hvem jeg jobber for er urelevant.

JEG mener at det vil være trasig hvis flyene blir reklameplakater, ferdig med det. Hva andre syns spiller ingen rolle ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har snerpete ansatte,

Det har i allefall aldri eg opplevd.

 

tillater ikke klappsete

Av dei 4 gangane egh ar fått sitte på klappsete så har tre av dei vore med Norwegian.

 

og at de har de skitneste cockpitene jeg noen gang har sett (nesten iallefall).

Kan hende du har vore innom cockpit like før vask? Eg for min del har aldri lagt merke til så mykje skit i cockpit på Norwegian sine fly. I allefall ikkje meir enn på andre selskap.

 

Dårlig service også etter hva jeg har hørt. Belaster kredittkort opptil 18 ganger...

Har flydd Norwegian opp imot 30 gangar sidan dei starta opp. Har ALDRI blitt lasta meir enn ein gang. Det har blitt dobbeltrekt ein gang men det var min feil.

 

 

-------------------

Forresten. Om det er litt maling på flyet så gjer vel ikkje det noko? Eg kan ikkje akkurat seia at SASBraathens sine fly er så forjævla fine at det gjer noko.

Eg må seia det at bussane som køyrer rundt med reklameplakatar (Jamfør som i Bergen) er like gale. Om eit flyselskap vil ha reklame på flyea sine for å tjene nokre kroner ekstra, så versegod. Dag har jo faktisk reklame her på FS.no for å redusere kostnadane ved drfitinga av denne fantastiske sida. Det er ikkje fint med slik reklame, men eg er RIMELEG SIKKER på at dersom Flightsim.no hadde blitt stengt ned pga me ikkje ville ha reklame, så hadde GARANTERT folk reagert negativt på dette. Og kvifor? Joda...for då forsvann det reklamen gjorde. Nemleg å halde liv i sida. No påstår ikkje eg at Norwegian vil gå konkurs sjølv om dei ikkje har reklame. Men ein ting er fordømt sikkert...dei tar ikkje skade av det. Einaste må vere at flyet vert nokre kg tyngre og då får eit marginalt høgare drivstoff-forbruk.

 

Så til dykk som klagar på reklame. Slutt med sytinga dykkar og bry dykk heller om ting som faktisk tyder noko. Gå ut og hjelp folk som treng hjelp i staden for å sitte inne og sutre over at flya som flyg i høgder som gjer at me stort sett aldri ser meir enn kondensstripene har for stygge fargar. Det er jo samma søren kva farge det ahr så lenge det flyg oss dit me skal på ein trygg og god måte...

 

Ha ein fantastisk kveld vidare og nyt livet.

 

-Torsteni som straks skal setje seg ned og sjå på reklame på TV2 på trass-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er snakk om å tjene penger, blir jeg ikke overrasket om Herr Kjos selger sine aksjer i Norwegian om ikke så lenge, og trekker seg ut av selskapet.. Norwegian har endelig begynt å tjene penger,men nå har også selskapet blitt så stort(større enn Braathens noen ganger var til sammenligning) at utgiftene blir større og større for selskapet etterhvert som tiden fremover går. Jeg tror at Herr Kjos er så lur at han selger seg ut mens aksjekursen er på topp, for å tjene mest mulig.. Gjenstår å se..

 

Truls

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Større en det Braathens noen gang var?

 

Hvordan da. I antall ruter. Fraktede PAX? ikke antall fly i alle fall.

 

Dette er tatt i fra wikipedia:

 

Fleet

 

The Braathens fleet consisted of the following aircraft before the merger:

4 Boeing 737-400

13 Boeing 737-500

9 Boeing 737-700

 

Dette blir vell ca 26 fly blir det ikke. Kan ikke huske at Norwegian noen gang har hatt 26 fly i parken. Så du snakker jo selvfølgelig om større på ett annet punkt.... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...