Gå til innhold

Ønsk meg lykke til!!!


Christer Havnø

Anbefalte innlegg

Hei der alle sammen, i fjor ble jeg konstatert rød/grønn fargesvak etter en test på sørsia legesenter, doktor røssås satt å viste meg disse kortene som man skal se tall. Jeg klarte det tydeligvis ikke, men nå har det seg sånn at pappa nevnte at han syntes det er vanskelig å se de tallene, men han er ikke farge svak, så i kveld skal jeg dra for å ta en lanterne test. SISTE SKANSE FOR MEG! og går det ikke, så går en drømm i tusen knas!

Så ønsk meg lykke til da alle sammen!!

MVH Christer F Havnø-Harstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til!

Vet at det er noen som "strøk" på legetesten med med hensyn til de kortene du refererer til, men som ved å ta den testen med lys som blinker osv. passerte allikevel. Det gjaldt opptak til flygelederudanning, men sikkert ganske likt til PPL iallefall(?).

------------------

Med hilsen Anders Presterud, flygelederaspirant ved Sola tårn-/innflygingskontroll

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er i samme situasjon.Er rød/grønn fargeblind og slo i ung alder fra meg dette med flyutdannelse og andre yrker som krever godt fargesyn.Men jeg har ingen problemer med å se forskjell på røde og grønne lanterner,trafikklys eller andre blinkende lamper.Men ville strøket med glans på en farge test med disse kortene som en kan lese tall ut av.Ville tvert i mot sett helt andre tall der.Er derfor spent på ditt resultat og onsker deg lykke til!

mvh

Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...