Gå til innhold

Ex-SAS 767 med hybrid-livery


Roald Hansen

Anbefalte innlegg

Gamle, gode LN-RCH (opprinnelig SE-DKO) Ingegerd Viking flyr stadig - nå for euro Atlantic .

 

Den har vandret noe rundt; etter SAS' dager ble den registert N318SR i USA hos WFBN Wells Fargo Bank Northwest. Deretter leaset til euro Atlantic - hlt hvitmalt med registrering CS-TLO. Så gikk den til Etihad Airways (Forente Arabiske Emirater). Deretter tilbake til euro Atlantic, leid ut for en periode til Word Airways, og så tilbake til euro Atlantic. I mellomtiden fikk den en hybrid-livery - kan noen hjelpe med den? Det kan jo ikke rester fra verken World eller Etihad.

 

En gang trafikkerte LN-RCH langruter fra Skandinavia til f.eks Hong Kong (Kai Tak) og USA (Seattle og Newark)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skandinavia til Kai Tak? Oi. Den er jeg interessert i, fersk som jeg er med min nyinnkjøpte LDS 767. ""

 

PS: Og min første flight på "panikknivå". Skrekk og gru så mange instrumenter å følge med på. "" Godt å ha med en FO.

 

Forresten så er det svært gode sceneries på gang for Kai Tak...kommer muligens ut i løpet av året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...