Kim Jørgen Brenna Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Takk til ATC'ene som satt rundt i Norges land i kveld,fløy selv tur-retur OSL-Kjevik,og hadde full ATC hele veien Stor takk Til Jan Kristiansen,Trond Meier og Eivind T.Fosse for meget flott ATC Siter
Thomas S. Soland Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Slenger meg på jeg, jeg hadde bare et par tre t/gos på ENGM men flott ATC service allikevel. hadde ENGM Appr litt connection-problemer en stund? Han forsvant fra listen sånn dann og vann, jeg så meg nødt til å kontakte Oslo FIR men da ble jeg satt over til ENGM appr. igjen. Etter det gikk det helt strålende da. Siter
Trond Meier Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Jeg satt app i går, og hadde vel ikke noen problemer som jeg kan huske.. Spørs litt på når du kom Jeg måtte stikke sånn litt over kl 23, og måtte da sette over flyene til Oslo. Men takk for god tilbakemelding Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.