Agnor Bertheussen Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Noen som har vært borti problemet at man ikke kan connecte SB session i FS9? Den gjør liksom ingen ting. Når man connecter SB til VATSIM ser controllere meg og jeg kan snakke og ser controllere i listen men kan ikke se fly fordi FS9 eller SB ikke finner session å joine. Jeg har innstallert FS på en gammel disk som jeg bruker nå. Prøvde en merkelig metode med å angi path til FS9 partisjonen som kunne disponeres fra C eller neo men fikk hele F disken inn på C når jeg fulgte rådene slavisk så det kunne desverre ikke hjelpe meg. Eneste er vel kanskje å reinnstallere FS med de tilhørende 200 timer innstallering av addon og slikt. Kan i det minste ta en sikkerhetskopi av flightsim neste gang da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 deaktiver upnp på routeren... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Hva gjør UPNP dA? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Hakli Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 deaktiver upnp på routeren... Tenk om jeg kunne ha fått dette svaret da jeg luftet problemet i forrige uke....... nettside Da fungerer SB perfekt hos meg igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Hva gjør UPNP dA? http://en.wikipedia.org/wiki/Upnp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Tenk om jeg kunne ha fått dette svaret da jeg luftet problemet i forrige uke....... Da var jeg desverre på ferie. Beklager, skal aldri skje igjen. Men jeg har svart på dette før også, så det ligger i flere tråder her på forumet. Har brukt noen kvelder på banning og lesing på diverse forumer for forskjellige SB3 problem, så jeg har vel på en måte utsjekk i SBtweaking Bra det funket da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.