Tom Knudsen Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 På hvilke flyplasser opererer disse normalt ? Jeg vet Vigra Trondheim Gardermoen hehe mer kommer jeg ikke på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Arne Nygård Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Lufttransport driv vel ambulansetransport på det meste av flyplassane i Noreg. Og med helikoptera sine dekkjer dei vel resten av landet også Vi hadde nettopp eit Lufttransport fly som tok av frå Hovden her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marcus Krogtoft Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Vi opererer jo på alle flyplasser i norge om der er pasienter som må hentes. Flyplassen må være stor nok til å få ned en B200. Men hvis det er ut fra hvilke baser vi opererer fra så er det: LTR 61: Kirkenes LTR 51 og 52: Alta LTR 41: Tromsø LTR 31: Bodø LTR 21: Brønnøysund LTR 11: Vigra (jeg mener Vigra har 11, men kan hende jeg tar feil) LTR 81 og 82: Gardermoen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Arne Nygård Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 LTR 11: Vigra (jeg mener Vigra har 11, men kan hende jeg tar feil) Det kan nok stemme, høyrer som regel "lufttransport one one" i området her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Haughom Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Vi har LTR41, 51, 52 og 61 ganske ofte her, nesten daglig. Hammerfest Sykehus, sammen med Kirkenes, betjener hele Finnmarks befolkning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.