Gå til innhold

Fly Stavanger-Bergen - Stavanger for én krone


Georg Oftedal

Anbefalte innlegg

Hei igjen,

 

Jeg ser på kontoutskriften fra kredittkortet at Norwegian har trukket mitt kort flere ganger. Vi var en gjeng som skulle reise til Bergen med dette tilbudet, men det ble ingen ting av det. Norwegian har belastet kortet mitt 83,16 kr hele 18 ganger. Trodde ikke at det var mulig og selve billetten skulle jo koste 1 krone en vei innkludert skatter og avgifter. Jeg var så dum at jeg slettet alle mailene jeg fikk fra Norwegian og kan ikke kikke på den billetten og jeg finner også overraskelig ikke denne reservasjonen under mine reiser på norwegian.no. Jeg skal nok klage via DnB NOR , men lurer også om dere vet om det er mulig å få et skjermbilde av norwegians internettside fra den dagen ? Det finnes vel en internettside som lagrer alle internettsider som er der ute i World Wide Web.

 

http://www.boarding.no/art.asp?id=20695

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok at du skal sende en mail til Norwegian, så ordner de dette. Mest sannsynlig har det skjedd en feil en eller annen plass, og du har blitt belastet flere ganger. Norwegian kan nok lett se hva som er gjort feil, og de vil nok føre for mye belastet tilbake til deg raskt vil jeg tro. Det samme skjedde meg for en tid tilbake, men ble da belastet dobbelt. Norwegian rettet dette opp samme dag jeg kontaktet de, og pengene var på min konto noen dager senere. Tror ikke banken kan hjelpe deg først, tror du må rekke henvendelsen til Norwegian så få de finne ut av hva som er gjort feil. Lykke til..

 

Truls

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...