Gå til innhold

Noen som bruker TrackIR?


Ola Haldor Voll

Anbefalte innlegg

Har brukt min trackir4 i to uker nå, og må si meg meget fornøyd. Tror ikke jeg kunne klart meg foruten etter å ha blitt vant med den. Flyging har blitt noe helt nytt, og jeg merker stor forbedring av vfr i FS9, samt formasjonsflyving, attack runs og pattern work/overheads i Falcon.

Funker som bare det, og var lett å sette opp. Var i pitten bare 5 min etter jeg fikk den. Har hørt at noen har problemer med å venne seg til denne måten å kontrollere views på, så det beste er vel hvis du har muligheten til å få prøvd før du kjøper. Men, siden trackir ikke selges i norge, skulle det være lett å få solgt den på qxl hvis det viser seg å ikke være noe for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser vel ut til at jeg må spare litt. Første lønning nå om et par dager, går garantert til ny prosessor eller skjermkort. Har et hovedkort som ligger å venter på å bli tatt i bruk, med 939-socket og støtte for dual core og to spor PCI-express; SLI-støtte. Dette gleder jeg meg til!

 

Hvor mye må dere betale i fortolling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...