Ola Haldor Voll Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Noen som bruker TrackIR? Så på siten i sted, og må si det frister en svær smule å få tak i det. Om noen har - kan dere anbefale det? Lett å sette opp og få til å fungere? Siter
Markus Ljøkjell Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Har brukt min trackir4 i to uker nå, og må si meg meget fornøyd. Tror ikke jeg kunne klart meg foruten etter å ha blitt vant med den. Flyging har blitt noe helt nytt, og jeg merker stor forbedring av vfr i FS9, samt formasjonsflyving, attack runs og pattern work/overheads i Falcon. Funker som bare det, og var lett å sette opp. Var i pitten bare 5 min etter jeg fikk den. Har hørt at noen har problemer med å venne seg til denne måten å kontrollere views på, så det beste er vel hvis du har muligheten til å få prøvd før du kjøper. Men, siden trackir ikke selges i norge, skulle det være lett å få solgt den på qxl hvis det viser seg å ikke være noe for deg. Siter
Gjest Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Ja, har haft TrackIR 1, 3 med Vector Expansion och har nu 4. Fungerar otroligt bra med FS9, och flera andra simulatorer. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Skrevet 26. februar 2006 Ser vel ut til at jeg må spare litt. Første lønning nå om et par dager, går garantert til ny prosessor eller skjermkort. Har et hovedkort som ligger å venter på å bli tatt i bruk, med 939-socket og støtte for dual core og to spor PCI-express; SLI-støtte. Dette gleder jeg meg til! Hvor mye må dere betale i fortolling? Siter
Kenneth G. Sørensen Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Er bare én ting å si om TrackIR 4: Helt konge!! Siter
Frode Sveinungsen Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Vil bare føye meg inn i rekken, og anbefale deg TrackIr 4 på det varmeste.. Vil du ha FS'n din "As Real As It Gets", så skaffer du deg Track-Ir, det er helt sikkert!!! "Ka sku vi gjort uten havet, sku vi bært båtan?" "Ka sku vi gjort uten Track-Ir, sku vi brukt musa?" Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Skrevet 27. februar 2006 Flotte greier! Men da har jeg ikke annet valg enn å bare spare, og spare.. og spare.. Oppgradering av CPU og skjermkort kommre i første rekke. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.