Erik Langmoen Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Hei, Er det en internettside hvor man har samtlige ILS-koder samlet? Jeg har funnet airnav.com, men dette er basically kun for amerikanske flyplasser. Har vi noe tilsvarenede for Europa etc? Erik Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Det kan bli litt knøvlete, men det finnes ILS frekvenser, runway bearing og lengde på flykart som finnes hos de forskjellige landene under www.vatsim.net Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 "Piece of cake" å lage dette i et excelark om man føler for det, men dette står jo på alle innflyvingkart og disse må man ha tilgjengelige uansett for å få nødvendig info om minima, prosedyrer for missed approach og slikt og da ser jeg ikke hensikten med å ha et ekstraark med ILS-frekvenser. Siter
Axel Næss Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Eller så kan man jo bruke map funksjonen i FS... Siter
Erik Langmoen Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Skrevet 28. februar 2006 Det er nok ikke alle som har samtlige innflyvningskart slik du har. Tror neppe du har dette for samtlige flyplasser i hele verden? Siter
Rune Sætre Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Gå til filbiblioteket og søk på Sindre Torp. Han har laget en oversikt over alle norske ILS frekvenser. Siter
Bjørn Arthur Kleppe Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Hei.Går ut i fra at med ILS koder menes frekvenser kurser etc. I så fall anbefaler jeg at du kjøper en CD rom med Jeppesen kart på. Du kan da printe ut de kartene du måtte trenge. lh shop.nl er en av mange som selger disse. Bjørn Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Det er nok ikke alle som har samtlige innflyvningskart slik du har. Tror neppe du har dette for samtlige flyplasser i hele verden? Hvis denne var ment på meg så har du helt rett . Jeg har selvsagt ikke innflyvingskart for alle flyplassene i verden, men i alle fall om man flyr online bør man ha et minimum av kart for de flyplassene man flyr til/fra. Mye av dette finnes gratis på web, og selv om de er et par år gamle, er de gode nok for simflyving. Blir uansett litt av en liste om man skal ha med ILS-frekvenser og kurs for absolutt alle flyplasser/rwys . Siter
Baard Salvesen Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Jeg har laget et Excel-ark med Norske ILS, NDB og VOR-frekvenser. Hvis noen er interessert kan jeg sende det... Siter
Vegard Humlen Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Flott! Gidder du å sende til meg? vegardhumlen@hotmail.com takk Siter
Bjørn Arthur Kleppe Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Hei. På Jeppesen sine Simcharts finner du blant annet små flyplasser som Sandane, Førde og Stord. Om du vil til Nepal så er det kart for evt flyplasser som måtte finnest der. En plate koster faktisk ikke mere en et brukbart addon. Du har rett i at jeg ikke har for hele verden, Har nemlig ikke brydd meg om å instalere Australia.(du får kart der i fra også om du vil). DU TROR,JEG VET. Hilse Bjørn Siter
Kjell Andreassen Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Hei! Du kan prøve denne linken: https://164.214.2.62/products/digitalaero/index.cfm Gå deretter til FLIP Downloads. Ligger også diverse annen sweet goodies for interesserte på denne siden. Kjell. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.