Thomas S. Soland Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Bruker SB3 og det fungerer for det meste helt fint. Jeg bare lurer på hvilket av disse programmene som er best i bruk, bruker minst minne, har de peneste modellene osv? noen som har prøvd begge deler og kan sammenligne dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Sb3 er mest brukervennlig og har de beste manualen, og er altialt best, I STARTEN. Begynner du å bli vant til å fly på vatsim så har FSINN flere valgmuligheter, bedre flyt mellom flyene (hvis begge bruker FSINN)og et penere design. Noen extras er bl.a. radar, mulighet til å velge hvordan andre fly skal se ut osv... Eneste ulempen jeg kan komme på i farta er at du må laste ned Advance voice client for å snakke med atc. Den største fordelen er ved formasjons flygning hvor du får mye bedre flyt og dere kan ligge mye tettere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 SB3 så klart.. Finnes der noe annet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy Wilhelmsen Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 ..... Eneste ulempen jeg kan komme på i farta er at du må laste ned Advance voice client for å snakke med atc. .... Feil, i siste offisielle beta er voice innebygget, akkurat som i SB3. Freddy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S. Soland Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Spør vel egentlig mest for å finne ut hvilket program som bruker minst ressurser. Har ikke akkurat verdens kjappeste maskin, så hvilket program er "snillest" for PCen, SB3 eller FSinn? Noen som har begge og kan sammenligne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 FSinn, finnes der noe annet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.