Ådne Lie Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Driver å flyr MD-80 fra Flight1, og bruker ONS som navigering. Bruker da MS Flight Planner, men det ikke alle punktene på kartene som finnes i FS. Så det jeg lurer på om dere vet om noen enkle programmer jeg kan bruke til å søke på koordinatene. Hvis jerg vil finne koordinatene til TOMBO, slik at jeg skrive dette i et felt også kommer de frem. Ådne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 FSNavigator Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ådne Lie Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Liker ikke det programmet. Er så masse å lære seg. Og det er ikke min jobb å lage rutene, det har en egne folk til å gjøre, jeg skal bare godkjenne dem. Skulle gjerne hatt det FSBUILD 2.2 - det er mye enklere, men jeg kommer inn på simmarket . Det skal være enkelt at en bare kan skrive hvor en drar fra og til, og kan søke etter waypoint om en mangler det. Ådne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 http://rfinder.asalink.net/free/ Det er ikke verre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 FSNavigator kan lage ruten automatisk også (noen år siden jeg brukte det, men er ganske sikker på det). Og da må du jo bare godkjenne ruten etter at programmet har laget den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ådne Lie Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 RouteFinder: Har noen her inne kjøpt seg tilgang til dette programmet? Kan noen prøve å skrive inn OKELO, og si om de får noen koordinater. Ådne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 RouteFinder er en gratis nettside! Edit: I hvertfall en del av den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Det er korrekt ALeksander, men hvis du betaler for å bruke programmet får du med noen ekstra valgmuligheter... Som f.eks å gjøre om ruta til samme type fil som FS bruker som Flight Plan filer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 geez... Lykke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.