Gå til innhold

Screensaver


Knut-Arild Lindquist

Anbefalte innlegg

Hvorfor skal det alltid kritiseres at man spør om noe før man har brukt Google? Kan jo hende noen sitter på noen alldeles glimrende ting som ikke Google kan hjelpe til med. Unnskyld meg! Men jeg begynner å bli så lei av å lese dette om Google til stadighet. Beklager.

 

Forøvrig, takk for linkene.

 

Knut-Arild Lindquist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å starte en diskusjon rundt dette emnet, men jeg må si meg litt enig med Knut-Arild her. Har selv ved flere annledninger vært oppe i klemma hvor jeg ikke fant noen ting på google og andre søkemotorer, for en skal vite at ikke alle websidene i verden er lagt ut på disse. Tar det nesten som en selvfølge at enkelte spørsmål her på forumet blir skrevet etter at grundig research har blitt gjort på samtlige søkemotorer.

 

But then again! Blir nok litt motstridende for det jeg har skrevet ovenfor, men det har seg slik at det finnes uendelig mange som bare slenger spørsmål villt rundt om seg på forumet uten å gjørt noe som helst research. Man lurer på en ting, poster spørsmålet her på forumet og lar andre søke opp for dem. Vi som har vært her noen år nå har blitt vant til slik, og "alt dette ble funnet på noen sekunder ved hjelp av google" har nesten blitt en signatur for de mest aktive, og helt klart de mest hjelpsomme som svarer på de samme spørsmålene gang for gang!

 

Jeg må få beklage hvis noen har følt seg truffet av dette innlegget, men jeg har hatt en dårlig dag, og dette kan kanskje ha innvirking på formuleringen på svaret mitt. Intensjonene var ikke å kjefte/henge ut noen, men bare for å vinkle dette siste innlegget fra to sider.

 

Fortsatt god kveld kjære forum medlemmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Ivar!

 

Dog har jeg lagt merke til en ting: Nye medlemmer er raskere på labben med å spørre

(antall innlegg <50). Så det er tydelig at dette er noe som læres over tid. Jeg tror flere her inne må få tid på å "snu seg rundt". Det er ufattelig mye flightsim info der ute. Og ikke alt er søkbart heller (selvom det gjelder særdeles sære sider).

 

Så jeg oppfordrer veteranene til å "vise tålmodighet" og, i en alltid hyggelig tone, rettlede de uvitende. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...