Gå til innhold

Off-topic...vi designer


Mats Bristol

Anbefalte innlegg

Mats, skjerp sansene og hold slike postinger LANGT UNNA dette forumet! Slike postinger har IKKE noe her å gjøre selv om businessen din går tregt og dere desinger på ordre med avanserte programmer.

Hadde dette vært et annet og strengere styrt forum hadde du blitt utestengt for lenge siden....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg delvis enig at "Reklame" ikke hører inn under postinger i Forumet.

Hvorfor ikke spandere på seg en banner-annonse her i flightsim.no istedet.

Tre Gode grunner til det:

1. Vi slipper usaklige, "uinterresante postinger i Forumet.

2. Dere designer jo Bannere, da får dere vist hva dere er gode for.

3. Betaler dere for å reklamere, får jo Dag inn litt penger til å drive denne siden, og det gagner oss alle.

Dette var ikke surt ment, eller syting, men bare et forslag til en fremgangsmåte som gagner oss alle (ICBOX får reklamert, Flightsim.no får inn litt på driftsbudjettet, vi andre slipper "uønsket reklame".

Ha en ellers strålende kveld.

Vennlig Hilsen

LN-ATR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Joda, er vel enig at dette ikke passer så bra inn, men herregud Christian, virkelig ingen grunn til at man skal reagere slik!!

Kunne bare fint ha sagt at dette kanskje ikke passet så godt!

Er ganske sikker på at Mats hadde tatt det hintet uten videre krangel!!

Synes man ikke skal bli så stive at man må værer redd for å poste noe her! Kan jo risikere å bli bitt av hånden!!! [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/rolleyes.gif[/image]

------------------

M.H.V

Mathias Tangvall

Event Coordinator Norway

Ganss@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Mathias Tangvall skrev:

Synes man ikke skal bli så stive at man må værer redd for å poste noe her! Kan jo risikere å bli bitt av hånden!!! [image]
[/image]


Kan aldri tenke meg noen blir skremte av dette! Enkle regler som å ikke poste reklame burde enhver person greie å forholde seg til. Det er en grunnleggende regel på nettet. Hvor mye nytte ville du hatt av forumet hvis det var fullt av slikt søppel?

Christian - som gleder seg til Dag sletter denne tråden [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image]

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Joda Christian, helt enig i at dette var langt utenfor området, og at det var unødvendig å poste, men syntes også at du svarte litt i sinteste laget!

Er helt på din side når det gjelder det du mente, men kanskje ikke helt på samme måte som du sa det!

Enig?

------------------

M.H.V

Mathias Tangvall

Event Coordinator Norway

Ganss@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under "Kjøp/salg/bytte" har vel Dag sagt det som skal sies om kommersiell annonsering:

"Her kan man 'annonsere' ting man vil kvitte seg med, eller man kan legge inn ønsker etter ting som kanskje andre er i besittelse av. Jeg ber om at disse annonsene på ett eller annet vis har tilknytning til flightsim eller flyvning. Kommersiell annonsering vil bli slettet!"

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Timmy Brandt skrev:

hvorfør ikke la oss høre hva Dag synes om slike inlegg, uansett hva resultatet blir.. [image]
[/image]

Jeg synes ikke noe om det, men jeg tenkte å la selvjustisen her i forumet ordne opp i denne saken. Som dere ser er det ikke noe smart å legge inn slike saker siden det ikke blir videre godt mottatt. Jeg stenger tråden nå, og lar den ligge ute til "skrekk og advarsel".

------------------

Dag Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...