Gå til innhold

Nord Norge online???


Aleksander W. Lind

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har lagt merke til at det aldri er noen Online i Nord Norge (har bare sett Bodø Control 1 gang).

Hvorfor er det aldri noen online der oppe? Erlitt kjedelig å bare fly i sør og det litt kjedelig å fly uten ATC online der oppe ""

Hvorfor gidder ingen være online der oppe?

 

En ting til jeg lurte på. Har Bodø control overskikt over hele Nordland, Troms og Finnmark?

 

Mvh Aleksander

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forhold så er Bodø kontroll ikke like frekvent åpen som Oslo kontroll, men det har vært flere kvelder de siste 2 ukene at Bodø har vært åpen. Typiske dager Bodø somregel er åpen på er søndager og torsdager, og etter klokken 20. Hold et øye på ServInfo så vil du nok se at Bodø også er åpen til tider. Vi nordmenn har vist også til vane å holde de forskjellige kontrollsentralene åpne på de mest forundelige tider, fra midnatt og utover. ""

 

Nevner den "onde" sirkelen nok engang, ikke noe vits å lage en diskusjon rundt dette igjen, er bare å søke tilbake noen dager. Ingen trafikk, ingen ATC. Ingen ATC, ingen trafikk!

Annonser gjerne hvis du skal på tur nordover, god tid i forhånd så skal du nok se at en munter ATC stiller opp hvis besettningen vår tillater det! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil nå gi litt skryt til både Oslo og Bodø CTR. Som vanlig er Oslo online både sent og tidlig, det er jo bare nydelig. Senest sist helg på mine normale nattlige flighter kunne jeg komme inn over Oslo og videre nord til Bodø med atc dekning hele veien kl 04.00-06.00 (Ivar's onde sirkel ? ) .. Dere flyr på feil tid av døgnet "" All ros til Sager og Hakli for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...