Gå til innhold

jagerflyver for en dag

David Gabrielsen

Anbefalte innlegg

Det måtte vel være det maksimale man kunne få oppleve som simmer...

Tjaa...dette er vel hakket heftigere...selvfølgelig endel dyrere også men.

Skjønner du hvorfor jeg sa i topic jagerflyver? Eller syns du jeg skulle hatt "Trainerflyver for en dag".

Går utifra at det var pga. at annonsen het det...men den er jo missvisende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele oppleggget er jo løgn! De sier at man kan fly i lydens hastighet i jagerfly med erfarne jagerflygere, men han piloten på siden der er jo kun sivil pilot, og det er jo ikke et jagerfly, og L-29 går IKKE i mach1.

Men allikevel er det nok en kul opplevelse, spesielt for de som ikke kan mye om fly fordi de vil tro at det er et jagerfly. Husker det kom et utdrikningslag innom starmoen for å fly seilfly, og de var overbeviste om at "det er helt jævlig" osv! HAHA ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stort sett på frya jeg har flydd hang. På alle tre fjellene rundt plassen ""

Fjellet sør av plassen kalte jeg "Grindvollhanget" etter at jeg fløy bort resten av min obligatoriske solotid før sertifikat i påsken 1998. Turen var ikke på mer enn 3:35 men det var nå jeg som holdt ut lengst. Sikkert på grunn av temperaturen ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...