Gå til innhold

Er det noen som vet om LN-WFU?


Kim Ruben Fjeldstad

Anbefalte innlegg

Er Det noen her på forumet, som vet noe om Widerøes LN-WFU, blir omlakkert i Widerøes farger og evt når det kommer til å skje?

 

Jeg lurer på om dette fordi den 28 Januar, skal jeg reise med Widerøes flight WF7103 fra Tromsø til Trondheim via Bodø, og det er mest sannsynlig en Dash 8-300, siden det er ganske lang distanse, med en Dash 8, derfor hadde det vært gøy og vite det siden det kanskje er akkurat LN-WFU siden det kun er 3 Dash 8-300 fly som traffikerer fra Tromsø, Det er LN-WFU, LN-WFR og mulig LN-WFS(er ikke helt sikker på dette). Slik at jeg kan kjenne den igjen, men etter som det jeg forstår er det det eneste Dash 8-300 flyet som har skinnseter??? ""

 

Den turen er arrangert igjennom Ikea og Widerøe, og det er en chartret Dash 8 fra Widerøe, etter det jeg vet traffikerer aldri Widerøe mellom Tromsø-Trondheim med Dash siden Braathens traffikerer den med Boeing 737-500/700

 

Er det noen som vet det, eller er det noen som har peiliing om det kanskje finnes noen som kan finne det ut??

 

Håper på et kjapt svar!!!

 

God Helg ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. den blir ikke lakkert. innleid for 6 mnd som Gunnar sier

 

2. det er rulering på hvike -300 som betjener Tromsø, men WFH er en gjenganger ""

 

3. der går en rute mellom Tromsø og Trondheim med WF, da med en mellomlanding på Evenes.

 

4. hvis du skal fly med WFU så vil du kjenne den igjen på grunn av de røde motorene og den røde halen ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...