Gå til innhold

Nedlasting av filer.


Kjell-Arne Willumstad

Anbefalte innlegg

Hei. Er helt ny her så nå kommer det første, men helt sikkert ikke siste spørsmål fra meg.

Har foreløpig en meget ustabil radiolink hjemme. Dette medfører at jeg sjelden er så lenge på nett for å få lastet ned filer.

 

Er det mulig å laste ned filer på en annen maskin, brenne dette inn på CD/DVD for så å innstallere dette hjemme?

 

Holder på å lære meg å fly med hjelp av flytimer i simulatoren. Er redd for at dette er noe som jeg kan bli hekta på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til forumet Kjell-Arne!

 

Det er fullt mulig å laste ned filer på en annen maskin, for så å brenne DVD/CD for å kunne bringe dette over til din hjemmemaskin. Jeg gjorde selv dette lenge før jeg fikk bredbånd hjemme (og da lastet jeg endatil filene ned til en Mac).

 

Anbefaler deg å kjøpe en USB transportabel disk (min 512MB). Denne vil spare deg for mye venting og unødvendig brenning.

 

...og hektet på flyging??!!!.....yesss, det er absolutt en fare for det!!! """"""""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...