Inge Jenstad Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Andre som har hatt det i går og i dag? Siter
Jonas Lysne Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Jeg får ikke lasta ned noe. Verken i IE, opera eller firefox. Så det må vel være problem med servern ja. Siter
Inge Jenstad Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Skrevet 7. januar 2006 Ja ja, da er det ikke jeg som er sabotert. Siter
Dag Johansen Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Da har jeg satt opp en veldig midlertidig løsning mens Timmy får ordnet greiene i Stockholm igjen. Siter
Timmy Brandt Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Driver å ser på det... problemet kom etter at en inneboende her i leiligheten tok med seg litt nettverksledninger å flyttet runt på no utstyr på serverrommet.. har ikke peiling på hva som er galt. Noe funker, fra en PC, men ikke fra en annan.... som sagt, jeg ser på det... så får dere laste ner midlertidig fra backup lösningen til Dag. Siter
Gjest Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Nedlastinga fra den midlertidige saken går så sakte at det er kanskje best om folk lar være å laste ned masse store filer inntill videre, så ikke linja går helt i frø. Siter
Dag Johansen Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Da har jeg satt opp en veldig midlertidig løsning mens Timmy får ordnet greiene i Stockholm igjen. Og den løsningen ble mer midlertidig enn jeg kunne drømme om. Jeg ser at det har vært et par blink i strømforsyningen i natt, og det har ført til at den maskinen er død. (Jeg hadde rett og slett ikke plugget den i kursen til UPS'en....) Jeg skal se om jeg finner ut hva som har skjedd med den og forsøke å få den i gang i løpet av dagen. Moralen er - Kjøp dere en UPS (Og husk å plugge alle maskinene i den). Det er en billig forsikring mot døde maskiner! Siter
Timmy Brandt Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Drev på igår kveld fram til kl 23 men rakk ikke å bli klar med instillinger på servern. Det er no-ip clienten som må fikses litt på sammen med litt instillinger slik at jeg får maksimal sikkerhet hjemme. Idag har jeg flyteori fram til 2300 så jeg tviler på at jeg får tid idag dessverre Bra at det ikke er betalbusiness / tjeneste man driver med, da hade man vel blitt saksökt for lenge siden Siter
Dag Johansen Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Slik - En ny strømforsyning var det som skulle til. Den midlertidige saken rusler nå igjen, men vi får håpe Timmy får sving på greiene igjen raskt... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.