Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal ikke jeg blande meg for mye, men det blir litt ekstremt å be om ATC for en helt vanlig flight du attpåtil flyr alene... og mens du er en-route...

[color:"white"]Og du kan godt lese over innlegget ditt før du sender, endre div komma og formuleringsfeil. Skriver blankt for å ikke skape en ny krangel om at "alle er ute etter Daniel" Så dette var en fantastisk genial løsning... *ehm [/color] ""

Skrevet

[color:"white"] ja det var smart Joachim... tilfeldig at jeg så det.

Kan ikke du heller la vær å skrive det??? Det er en svææææær selvmotsigelse hele avsnittet....herregud [/color]

Skrevet

[color:"white"] Joda, jeg er ikke heeeelt vekke, jeg vet at det var tåpelig å skrive det. Og "smart" var sarkastisk. Men er så lei av skrivefeilene til Daniel, når han selv sier at han ikke har dysleksi eller noe... da heter det slurv. Har vi det ikke gøy? God helg Geir! [/color]

Skrevet

(nesten?) helt "fs.no-korrekt" burde det vel vært:

Hei! Jeg er på en flight mellom Bergen og Oslo, og jeg lurer på om noen kunne tenke seg å ta seg tid til å sitte ATC for meg i Oslo? På forhånd takk!

Ikke at jeg bryr meg, så lenge jeg kan lese et innlegg så er jeg fornøyd ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...