Gå til innhold

X-Plane


Gjermund Elisenberg

Anbefalte innlegg

Hei allesammen!

Jeg lastet ned demoen på X-Plane her forleden og har testet litt. Det som jeg ikke får til å funke ordentlig er joystick'en. Har en Logitech Wingman Extreme Digital 3D som jeg tror er en standard grei joystick. Har noen andre erfaring med X-Plane og joystick ?? Det frister selvsagt ikke å kjøpe X-Plane hvis jeg ikke får dette til å fungere. Ellers virker det som en OK flightsim. som det (i motsetning til MS FS 2000) flyter nydelig i grafikken (på en PII 350, 128 RAM, Voodoo3).

Takk på forhånd!

Hilsen Gjermund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også problem med joystick i X-plane. Jeg har

microsoft sidewinder.

Det løste seg. Husker ikke nøyakig, men jeg tror jeg først kjørte

en vanlig kalibrering i windows kontroll panel og så gikk inn

i x-plane og satte opp aksene for joystick fra scratch.

Da funket alt som det skulle.

VBX119

------------------

Ivar Nygård

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Den 'demoen' som kan lastes ned over nettet er egentlig faktisk fullversjonen av X-Plane. Eneste forskjell er at styreenheter kobler ut etter fem minutter uten CD'en i spilleren, og man har et begrenset område å fly i.

Det er nok noe annet som er galt et sted. Jeg foreslår at du ber om hjelp/søker på X-Plane forumet hos http://www.avsim.com" TARGET=_blank>Avsim. Der finner du sikkert andre som har hatt samme problemet.

------------------

Bjørn Olav Henjum

henjum@privat.cybercity.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...