T F Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 120 var allerede bestilt, med opsjon på 120 til og vi har visst idag bestemt å kjøpe ihvertfall 20 av disse. Airbus press center Får bare håpe oppgangen i bransjen fortsetter godt i mange år fremover. Rykter surrer fortsatt om å omgjøre noen til A321, men det er fortsatt bare nettopp det; rykter... Hilsen Torbjørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Ommundsen Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 79 stk. A319 begynner å bli mange Godt å se at økonomien blomstrer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T F Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 Vi har fått 59 av 120 bestilte. Denne nye bestillingen skifter bare tallet til 59 av 140 foreløpig. Men det er jo interessant likevel med tanke på ekspansjonsplanen. T Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Hansen Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Syntes dette er gode nyheter, ettersom jeg liker Airbus ganske godt, bare synd det ikke finnes en skikkelig simulert en. Torbjørn har du fløyet noen andre flytyper enn Airbus?I såfall hvordan var dette flyet, hvilke var best ?. Hva liker du best, yoke eller Sticke ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T F Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 Har ikke flydd andre Airliners, så jeg kan ikke sammenligne dem av egen erfaring. Jeg har hatt 36 timer i 737-sim i forbindelse med kurs, men det er ikke godt grunnlag for sammenligning da man helst bør ha gjort det ordentlig for å si hvordan de er. Stikke vs yoke blir også vanskelig å sammenligne reelt da jeg bare har flydd småfly med yoke (samt 737 sim'en) men jeg finner ingen mangler med sidesticken jeg flyr med idag. Det føles utrolig godt, og den gir en meget god "feel"/"sense of control". Sitter deilig avslappet når vi flyr, det er godt med plass og ingen hindringer mellom oss og diplayer etc og den har "akkurat rette" responsen i seg. Føler selv at jeg får mye mer kontroll når armen hviler på et godt justert armlen og jeg styrer med hånden, kontra å bruke hele overarmen/skulderen i prosessen. Av kollegaer jeg jobber med som har flydd med begge deler (av fly på vår størrelse), har ingen så sagt noe negativt om sidestick, og de er svært godt fornøyde de også. Hilsen Torbjørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Hansen Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Tusen takk for kjempe svar. Startet du rett i Easyjet eller var du innom andre flyselskaper og bygde timer ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T F Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 Startet rett i ezy. Rimelig heldig sånn sett. T Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik J Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Kjekt å se at du sansynligvis har en trygg fremtid i flybransjen. Du får kose deg med Airbusene da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Nice ! "noen" sa at Easyjet skal begynne å fly til Sverige? Arlanda eller en mer outside flyplass? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T F Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 Har ikke hørt så mye om det, men om det skulle skje tviler jeg på at det blir annet enn Arlanda. Jeg skal ihvertfall krysse fingrene! Vil til flere steder enn København i Skandinavia. Hilsen T Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 http://www.flygtorget.se/nyheter/nyhetsdetaljer.asp?KatID=1&ID=2730 Hm, der ser man.... vi får se hva det blir av dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.