Kjetil Olsen Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Ja dette var hyggelig. Håper grisene koser seg med restene av Pizza`n. Dama som serverte oss tar seg sikkert fri i morgen. Håper vi kan gjenta dette ved en senere anledning. Takk til Truls, som dro igang dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Takk for en hyggelig ettermiddag . Bilder kommer, om det ble noe av disse. Men da må jeg få låne plass på serveren din igjen Sindre . Men ikke før i kveld når jeg kommer hjem. Tusen takk også til Håvard for at jeg fikk komme på besøk hos han . Turen til Oslo var ikke helt bortkastet likevel . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 Takker for at dere kom, det var skikkelig koselig Får prøve og få til ett møte neste mnd. kansje! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.