Steinar Grindstein Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Jeg slår til pånytt Som mange av dere har registrert har jeg det siste året påtatt meg å arangere to lan party å flere kveldstreff her i Bodø. Men på Nyåret skal jeg få opp et lanparty oppe i Vesterålen. Så Lofoten og Vesterålen, her er det bare å komme med ønsker om helger der dette passer. Harstad å Narvikregionen er selvsagt også velkommen samt alle andre som føler for det. Opplegget blir en gruppeflight på noen timer, Formasjonsflyging,Paciffic Fighters for de som har det å ønsker å fly det. Selv skal jeg prøve å få laga et opplegg for å gi en innføring i bruk av FMC på Boingmaskiner. Det skal selvsagt også være sosialt, der vi på Lørdagskveld tar med oss godt humør å går ut å spiser en eller anna plass. Det hele skal vare ifra fredags ettermiddag til Søndags kveld. Siter
Morten Alexsander Hovik Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Om det er hadde vært i påskeferien kunne jeg ha kommet . men det er jo lenge til . Siter
Magnus Wiik Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Ingen i Bodø som har en varebil med plass til fire-fem simmere med utstyr? Det hadde vært fett Siter
Anders johansen Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Ingen i Bodø som har en varebil med plass til fire-fem simmere med utstyr? Det hadde vært fett Avis Bilutleie? Siter
Magnus Wiik Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 vi trenger noen til å kjøre uansett Siter
Bobbo Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Ja.. kanskje det var noe ja... Øyvin har du overnattingsplass? Henger med... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.