Erlend Andrè Larssen Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Så er spørsmålet bare hvordan jeg skal komme meg dit. Noen forslag? Er det langt fra for eksempel togstasjonen til peppes? Eller er det noen som skal nedover som kan svinge innom Son? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Blir det torsdag kan jeg komme...da kommer jeg fra Lillestrøm....send PM om ditt mob nr...Men jeg må bekrefte ca tirsdag tenker jeg...plutselig er jeg et annet sted i verden........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Olsen Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Erlend; hvis du trenger skyss fra jernbanestasjonen og opp til Peppes Pizza, så gi meg beskjed. Kan godt hente deg hvis du ikke er kjent. Ikke no problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Dersom jeg kan komme så tar jeg tog til Sarpsborg. Må bare finne ut om jeg kan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 Her står det meste informasjonen , spør gjerne om buss og tog også til Sarpsborg også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.