Gå til innhold

Problemer med SB3. Disconnecded.


T. Paulsen

Anbefalte innlegg

Noen andre som har hatt problemer med at de har blitt disconnected meget ofre ved bruk av SB3?

Når jeg flyr i Norge fungerer det bra, men når jeg logger opp feks. i Tyskland blir jeg disconnected hele tiden.

Dette er ikke et serverproblem da ingen av de andre jeg har snakket med som har brukt samme server har blitt fjernet.

 

SB3 har fungert bra for meg lenge, men nå er det somsagt bare tull med den.

Jeg reinstallerte XP og FS for å se om det hjalp, men det er like ille enda.

 

Virker som om det bare skjer i enkelte land (eller enkelte controllere) , men dette kan jo være tilfeldig.

Kan det feks. være pga trafikkmengden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde det samme i dag. tok en tur fra ENGM til EDDF. Da jeg nærmet meg EDDF ble jeg disconnected flere ganger. Det er mulig det har sammenheng med traffikkmengden (Det var "Frankfurt overload"-happening), men skikkelig ergerlig likevel. Jeg ga opp etter diverse forsøk på å komme inn igjen med påfølgende disconnect. Har nå begynt å laste ned FS2Crew som en trøst for meg selv *S*.

 

Frode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved store flyins og mye trafikk kræsjer det gjerne. Eneste muligheten for forbedring - årsavgift på 50 kroner - pengene går til servervedlikehold.

 

Ikke igen !! ""

 

Det største problem med serverne er ikke mangel på penge, men at vi bruger internettet, med alle dens fejl, til at flyve online.

 

De fleste gange man bliver "disconnected" er fordi...

1) opdateringen mellem serverne er for langsom, og nogle informationer derved går tabt. De fleste gange dette problem opstår, skyldes det routing problemer på internettet.

 

2) fejl i brugerens ende (computer, programmer, router, ISP)

Da alle vores brugere ikke er computer-eksperter, så vil der forekomme mange fejl her.

 

Jeg kan ikke se hvordan penge kan løse disse problemer ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...