Gå til innhold

Windows Vista og FS2006


Rune Jansen

Anbefalte innlegg

...hmm, begynner å lure på om FS2006 er utviklet med tanke på Directx10 og Windows Vista? Microsoft har sagt at Vista skal lanseres som en "game-platform", med egne "launch-games". Kan det være at FS er et av disse evnt.? Vista er vel ikke planlagt på markedet før om et år, og innen den tid er det vel lansert grafikk prosessorer med opptil 1GB dedikert minne, og neste generasjon intel "pentium" dual core cpu`s kommer vel neste høst...vært helt morsomt om neste FS ble optimalisert for DX10 spesifikkasjonene....ser for meg min neste maskin; 4Ghz dual-core med 4Gb ram, nvidia 8xxxGTX med 1GB på kortet....da burde FS kjøre litt glattere og litt penere ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fs10 skulle egentlig vært ute iår etter MS sitt vanlige utgivelsesskjema med 2 år mellom hver release. Men så kommer Vista neste sommer, og det er nok grunnen til FS utsettelsen også. for skal FS "vare" i 2år så er det lite lurt å gi ut ny utgave i år når det kommer nytt operativsystem med masse nye finesser neste sommer. Den som tipper at FS10 er et av Vista launchgames kan nok ha veldig rett ja.

 

og siden directx10 kommer med vista, så vil jeg si til de som tenker på å svi av 4000-5000 på de råeste nye Nvidia og ATI skjermkortene som er ute nå: disse støtter bare inntil directx9c. dx10 kortene kommer nok neste år.

 

 

 

Jan Roar Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...