Endre Thomassen Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Noen som syns at denne videoen viser den sinnsyke kraften til flymotorene?... Ellers skamtøff takeoff film EDIT: Vi får kalle det en kjempe tøff film då=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Solem Ertsaas Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Det er nok noen krefter ute å går inne i en sånn motor ja! Synes ikke den var SKAMtøff, fordi da har det jo vært en skam! Den var tøff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Flott liten film det der ja. Nå er jo Boeing 757 også kjent for å være meget godt motormessig dimensjonert med ganske så imponerende ytelser (spes. klatring). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl Fredrik Ness Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Flying "Hot Dog" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Nikolai Førde Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Virkelig et godt opptak. En får virkelig en følelse av motorenes kraft. Givende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Nikolai Førde Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 En liten ting til: Jeg savner en så god gjengivelse av lyd i FS10. Lyden er liksom grei under motorenens igangsettelse, men det siste lille "giret" føler jeg at mangler på de flyene jeg vanligvis bruker i FS, ihvertfall. (Level-D 767 osv). Redigert: Jeg mente FS9, til orientering for de skarpe tunger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Når var det fs10 kom ut? Løp og kjøp Venta bare på at flyet skulle spinne jeg var mye kraft her ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Hans Nikolai, du kan jo prøve: Fanda Dash 8-300 David Maltby's Trident Brian Franklin's Nimrod MR2 (litt ned på siden) Cloud9's Starfighter Dette er alle fugler som gir durabelig og nær gåsehudinduserende lyd fra seg med volumet litt opp og bra høytalere, og gir i alle fall meg en litt annen følelse av kraft enn f.eks. den forsiktige hviningen til PMDG 737 NG. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Alsmark Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Men det må da være noen som har mekket litt vildere lyder til PMDG enn "den forsiktige hviningen til PMDG" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Å jada! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Du finner skamrå lyder til PMDG 737 på avsim også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.