Dag Johansen Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Et par ting som ankommer lager i løpet av en ukes tid: Aerosoft lanserer nå PMDG Beech 1900C & 1900D. Denne ventes inn på Fredag. Edit: Ny dato for denne er Torsdag 10. November! Så lanserer endelig Flight1 Level-D 767-300ER på CD. Med denne får du B767 DVD'en fra ITVV. Den bør være på lager midt i neste uke (kommer fra trykken i morgen). Siter
Ståle Andre Ustad Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Jippiii Takk gud (Kong Dag!) Level-D blir nok kjøpt! Siter
Ivar Rasmussen Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Endelig kommer den... Takk til Dag for dette flotte tiltak Mvh Ivar R. Siter
Dag Johansen Skrevet 4. november 2005 Forfatter Skrevet 4. november 2005 En misforståelse gjør at PMDG Beech 1900C & 1900D ikke vil komme inn før Torsdag 10. November. Beklager dette FsPassengers er det også problemer med siden den selger bedre enn forventet. Distributøren håper å få ny forsyning av gårde fra Tyskland på mandag, og den vil da være på lager her i slutten av uken. Siter
Axel Næss Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Ser flott ut dette Dag! Ingen gæren pris på lds'en heller:) Siter
Frank Ånstad Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Helt flott, Dag. Det er bra at vi har denne shoppen. Det er jo ikke alle som liker å laste ned slikt fra internett, da er det fint å kunne få det på en CD/DVD. Frank. Siter
Truls Petter Elven Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Dag! Håper du tar inn denne Wings of Power: WWII Heavy Bombers and Jets Siter
Dag Johansen Skrevet 9. november 2005 Forfatter Skrevet 9. november 2005 Enkelte ganger er det akkurat som om alt som kan gå galt går galt.. Først har vi denne misforståelsen som førte til at PMDG Beech 1900C & 1900D ble forsinket. Jeg krysser fingrene og håper den dukker opp i morgen. FsPassengers var ikke mulig å oppdrive før i går. Disse ble sendt som express til meg, men siden UPS ikke har kontor i Bodø går de med posten fra Oslo i dag. Vanligvis betyr det at pakken er her på Fredag... Så var det Level-D 767 da. Den pakken kom i retur til Flight1 i dag, og her er årsaken vistnok at dokumentene mangler. De var der da den ble sendt, men nå er konvolutten revet sund og er tom... Flight1 forsøker nå å få UPS til å sende pakken oppover som express (over natt), men det gjenstår å se hva som skjer når pakken kommer til Norge i morgen... Siter
Dag Johansen Skrevet 10. november 2005 Forfatter Skrevet 10. november 2005 Da er PMDG Beech 1900C & 1900D ankommet shoppen. FsPassengers kommer i morgen, og jeg håper Level-D 767-300ER gjør det samme (Men her tror jeg nok vi ikke ser den før over helgen) Siter
Dag Johansen Skrevet 11. november 2005 Forfatter Skrevet 11. november 2005 Og i dag fikk vi endelig påfyll av FsPassengers som har vært utsolgt en stund. Siter
Dag Johansen Skrevet 16. november 2005 Forfatter Skrevet 16. november 2005 Og til slutt er også Level-D 767-300ER på lager i shoppen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.