Nicklas Winger Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Hei, tenkte meg ut med digitalkameraet i dag for å få knipset litt. Noen som har noen tips om hvor det er fint å stå på Værnes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Nice en fra Steinkjer! hvis du står på togstasjonen på ENVA går du under rullebanen (tunnellene) på slutten av den andre går du opp en skråning til høyre ca.60m etter den siste tunnellen. følger du bare gjerdet til først et grønt hus og videre til noen høyballer som er fine å stå på. Da slipper du det stygge gjerdet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 Rene walkthrougen dette her Takk for tipset! =) Blir nok en tur senere i dag. Hadde selvfølgelig glemt å lade batteriet på kameraet Så, det ble litt vanskelig å få tatt noe som helst. hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 må hjelpe i nærmiljøet vettu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Vaaden Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Antonoven (An-124) tok av fra Værnes litt før halv 2, så synd du ikke var der til da:) Men det skal vist komme en til i kveld hørte jeg snakk om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 Gert, Hyggelig! Er bare hjemme hos foreldrene til kjæresten en tur på Stjørdal før vi stikker opp til Steinkjer på søndagen så.. =) Er vel her hver helg fremover stort sett. Bah, kjipt å misse anton. Har du noe tidspunkt på når den skulle lande igjen? evt. om noen andre har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Vaaden Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 På www.adressa.no står det ved 18-tiden ikveld. Noe mer enn det vet jeg ikke:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 Skal prøve å være på plass =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Var på værnes i dag, og fikk med meg Antonoven Var også i cockpit på an-124, og i tårnet så jeg landinga av den andre ca kl. 18.14. Take-off kl 14:00 så jeg fra ei brannbil like ved gate 31. 09 var active rwy, men først så svingte han 09 fra Delta, men da takset han nedover Yankee til 27 og tok av der. noen som sto på en haug like ved rullebanen og tok bilde? så noen der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Ta et søk, vet iallefall at dette temeat har vært oppe minst 3 ganger de siste årene, har personlig tegnet et kart som viser hvor det er bra å spotte på Værnes. Var nok ikke "hvem som helst av sivilbefolkingen som stod på haugen, kom personer med adgangskort eller i følge med noen som har adgang til flyplassområdet. Gikk av bussen tidligere i dag da jeg så kjempen på ILS'en for 09, ble stående å måpe en stund, før jeg gikk lykkelig videre for å ta meg en tur på simulatoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Ivar, jeg ringte deg, for jeg regna med du ville se flyet lande, men jeg fikk ikke no svar.. Satt i tårnet, og fikk beskjed om at den tok av et minutt forsinket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Ivar, jeg ringte deg, for jeg regna med du ville se flyet lande, men jeg fikk ikke no svar.. Satt i tårnet, og fikk beskjed om at den tok av et minutt forsinket Får nok kjeft fra flere parter, glemte igjen mobilen min til ei veninne i går så du var nok ikke den eneste som ikke fikk svar. Men takk for tilbudet, hadde vært utrolig gøy! Har de forresten tatt det nye tårnet i bruk Åge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Landing 18.14? Da sto jeg der, og så ikke døyten av noen Antonov som tok av... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Vaaden Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Ny-tårnet er tatt i bruk ja Forrige helg eller noe i den dur.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 og så ikke døyten av noen Antonov som tok av... Var ikke no takeoff kl. 18:14, men landing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Ny-tårnet er tatt i bruk ja Forrige helg eller noe i den dur.. Ehhh.. Den ble tatt i bruk for 2-3 måneder siden.. Gert: Grattis med dagen Nicklas: Jeg kan sikkert bli med å spotte på Værnes en gang.. Bare så du vet det liksom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Ehhh.. Den ble tatt i bruk for 2-3 måneder siden.. Ikke ifølge de som jobber der.. Ble tatt i bruk forrige helg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Har spurt mange ganger i tårnet jeg og første gang jeg spurte var det i bruk i August.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 hehe, Martin, sikkert det Spørs om det blir så mye nå fremover. Muligens om noen uker, så da kan jeg skrike fra meg og gi beskjed Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 DEN LANDER IGJEN OM 1 MIN! var nettopp over her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 F*en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Nytårnet ble begynt å brukt for noen dager siden. Men alt inni der har virket veldig leenge.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.