Gå til innhold

Spotting på Værnes


Nicklas Winger

Anbefalte innlegg

Nice en fra Steinkjer!

hvis du står på togstasjonen på ENVA går du under rullebanen (tunnellene) på slutten av den andre går du opp en skråning til høyre ca.60m etter den siste tunnellen. følger du bare gjerdet til først et grønt hus og videre til noen høyballer som er fine å stå på.

Da slipper du det stygge gjerdet ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på værnes i dag, og fikk med meg Antonoven ""

Var også i cockpit på an-124, og i tårnet så jeg landinga av den andre ca kl. 18.14.

Take-off kl 14:00 så jeg fra ei brannbil like ved gate 31.

09 var active rwy, men først så svingte han 09 fra Delta, men da takset han nedover Yankee til 27 og tok av der.

noen som sto på en haug like ved rullebanen og tok bilde? så noen der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta et søk, vet iallefall at dette temeat har vært oppe minst 3 ganger de siste årene, har personlig tegnet et kart som viser hvor det er bra å spotte på Værnes.

Var nok ikke "hvem som helst av sivilbefolkingen som stod på haugen, kom personer med adgangskort eller i følge med noen som har adgang til flyplassområdet.

Gikk av bussen tidligere i dag da jeg så kjempen på ILS'en for 09, ble stående å måpe en stund, før jeg gikk lykkelig videre for å ta meg en tur på simulatoren. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ivar, jeg ringte deg, for jeg regna med du ville se flyet lande, men jeg fikk ikke no svar..

Satt i tårnet, og fikk beskjed om at den tok av et minutt forsinket ""

Får nok kjeft fra flere parter, glemte igjen mobilen min til ei veninne i går så du var nok ikke den eneste som ikke fikk svar. Men takk for tilbudet, hadde vært utrolig gøy! Har de forresten tatt det nye tårnet i bruk Åge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...